20/4/23

CANVI DE LOOK

Hi han ocasions en què escriurem cartes quan haguem patit certes transformacions del nostre aspecte, les quals volgem compartir amb les nostres amistats.


Aquesta carta podria començar així:


—Eiiii, Joan!... Oi que mola el meu peercing que m'he fet al nas!... No, no em va fer res de mal, però al principi em molestava una mica i em sentia una mica rara. Però ara ja ho trobo normal... Espero que quan ens petonegem no s'enganxi amb el teu o ens tindrien que separar amb tenalles. Ja ja ja!!... (i bla, bla, bla...segueix la carta)





Aquesta carta podria començar així:


—Com va això, Marc!... Compte, no belluguis tant la carta que em donaràs un cop a les meves ulleres noves. Al final me les he hagut de posar per corregir una mica la miopia que tinc... Al principi em trobava una mica raro, però tot és qüestió d'acostumar-se... Escolta, sap algo de l'Alícia?... Fa tmeps que no m'escriu ni em truca... (i bla, bla, bla...segueix la carta)






Aquesta carta podria començar així:


Hola, Sus!... T'agrada el meu nou pentinat?... Al final et vaig fer cas i em vaig tallar el cabell... Penso que em queda bé, oi?... (i bla, bla, bla...segueix la carta)





Aquesta carta podria començar així:

Laura, tracta bé aquesta carta que és una carta d'etiqueta (fins i tot m'he posat corbata per l'ocasió, ho veus?!...) ¿Preparada?... Doncs allà vaig... M'agradaria que el proper dia 22 d'aquest mes em fessi l'honor de... (i bla, bla, bla...segueix la carta)