8/9/23

PERGAMINS

Les cartes pergamí donen la possibilitat d'asseure's al damunt elles.



A mena d'exemple, la carta podria començar així:

Ep, Montseeee!!... Com va tot?... Jo vaig fent... estava aquí assegut quan m'he enrecordat que encara no t'havia respòs la teva última carta... com va anar allò de?... (i bla, bla, bla...segueix la carta)




Tot i que, en comptes d'asseure't al damunt elles, sempre pots ficar-te a dins.


A mena d'exemple, la carta podria començar així:


Ep, Montseeee!!... Ostres m'he quedat adormit dins aquesta carta enrotllada!... Ara que has fet soroll quan l'obries m'he despertat!... Perdona que m'hagi colat en la teva correspondència així en plan dormilega, però ara que estic aquí et faré companyia mentre llegeixes la meva carta, que et sembla?... Escolta, vull que sàpigues que... (i bla, bla, bla...segueix la carta)