5/5/23

ASSEGUT

No hi ha una manera més còmoda d'escriure una carta als amics que asseient-se una estoneta... Així que aquí us presentem uns quants models de carta que us resultaran d'alló més còmode a l'hora d'escriure cartes relaxades als vostres amics...



Aquesta carta podria començar així:

Hola, Sus... Deixa'm que m'assegui un momentet que estic una mica cansat... Acabo d'arribar d'entreno i mentre faig temps per dinar t'escriuré una miqueta... Saps què? (i bla, bla, bla...segueix la carta)




Un altre començament podria ser:

—Hola, Pep. Ostres, què bé que s'està quí dalt!... Quina brisa més fresqueta que corre. A dins de casa no es pot estar avui amb la calor que fa, i m'he dit "doncs pujaré al terrat per escriure-li al Pep des d'allà!" I aquí estic... Escoltaaaa...!!... no moguis tant la carta que això belluga molt i em fotré daltabaix!!... Així, així, tranquilet... Bé, començaré per dir-te que ahir a la tarda vaig... (i bla, bla, bla...segueix la carta)








Aquesta carta-núvol podria començar així:

Holaaaaaaa, Mariiiiiiaaaaaaa... Mira cap a dalt!... Eiiiii, siiiiii.. sóc jo... He pujat dalt d'aquest núvol per donar-me un volt i ara que passava per aquí t'he vist allà abaix i t'he cridat... Com estàs?... Jo bé... Buenu, amb una mica de vertigen, però tot es acostumar-se a aquestes alçades... Escolta si vols fer un bot, podries pujar aquí amb mi i així podem fer un volt en aquest núvol mentre xarrem... Saps lu de...? (i bla, bla, bla...segueix la carta)





Aquesta carta-lluna podria començar així:

Hola, Eli... Quina nit mes maca. oi?... I quina lluna més blanca... Vols pujar al meu costat?... No?... Que tens por a les altures?... Bé, tranqui, no passa res... un altre cop serà... Vull contar-te una coseta que em va passar l'altre dia... (i bla, bla, bla...segueix la carta)