16/2/24

GESTOS

Les cartes-gestuals serveixen per donar èmfasi a alguna situació sobre la qual escrivim als nostres amics.


Aquesta carta podria començar així:


Montse, creuem els dits perquè tot el que hem planejat surti com ha de sortir!... (i bla, bla, bla...segueix la carta)





Aquesta carta podria començar així:


—María, crec que el teu xicot t'està aixecant la camisa amb la (¡piiiiii!...) de la Eva... Mira que t'ho vaig avisar... Vés amb compte amb aquesta que te'l prendrà... I al capdavall així ha estat! Però tu tranquila que... (i bla, bla, bla...segueix la carta)




Aquesta carta podria començar així:


—¡OK, Silvia!... Tot el que em cas contar ho trobo molt bé. Espero que no tinguis problemes per poder-lo... (i bla, bla, bla...segueix la carta)




Aquesta carta podria començar així:


Pep, ja veus com em va anar l'examen de cotxe... la vaig cagar... No sé què em va passar... estava molt nerviós, les marxes no m'entraven i al final... (i bla, bla, bla...segueix la carta)





Aquesta carta podria començar així:


He guanyat...!!... ¡He guanyaaaaaaaat, Alberto!... En el concurs de prestidigitació vaig aconseguir el primer puesto... Vaig seguir els teus consells i em van anar de meravella... Gràcies pel suport... (i bla, bla, bla...segueix la carta)