13/6/23

SALTO DE CONTENT!!


De tant en tant us trobareu amb ocasions que voldreu compartir una gran alegria amb els vostres amics corresponsals per quelcom que us haurà passat. Llavors per aquestes ocasions tan especials us presentem la carta-bot-d'alegria.

A mena d'exemple, el text de la carta podria anar així:

—YUUUUUUPIIIIIIII...!!! Ep, Mercèèèèèèè!!... Oju que estic més content que un jínjol... ja veus quins bots estic fent d'alegriaaaaa...!!! que per què estic tant content... no t'ho creuràs pas... A veure si ho endevines... . No!... no m'a tocat la loteria (ja m'agradaria, ja...) No, tampoc m'han regalat la WII... Va vinga que t'ho dic que ja no ho soporto més... Agafa't!... HE APROVAT LA TEORIA DEL COOOOOTXEEEEEEE... Que et sembla!!... De conya, oi?!...Així que ja aviat tindré el carnet de cotxe i aviat podrem agafar-lo per anar a... (i bla, bla, bla...segueix la carta)