31/3/23

CAMA TRENCADA



Potser alguna vegada ensopegarem en la nostra vida... i potser se'ns trenqui algun os qu'altre. Aquesta carta del peu escaiolat va molt bé per escriure cartes en aquelles ocasions en que ens hem trencat una cama. També podeu veure [un altre peu trencat].

A mena d'exemple, el text de la carta podria anar així:

—Hola, Maria... Compte no belluguis massa la carta al agafar-la per llegir-la que ja veus com estic i encara em fa mal la cama... Si, dona, si... la cama trencada per tres llocs i un avorriment aquí al llit que no sé que fer. I com que m'he enrecordat que encara no t'havia respòs la teva última carta, doncs aquí estic. Si vols pots visitar-me quan vulguis, val?... Ja ho saps que les teves visites m'animen molt... ;-) ... (i bla, bla, bla...segueix la carta)