20/8/23

EMBARASSADA


Aquesta carta us servirà tant per a la gent embarassada com per a aquella gent a qui li sobra algun kilet de més.

A mena d'exemple, la carta podria començar així:

-Embarassada-
Hola, Pepi!... Endevines qui està embarassada?... Doncs sí, ja veus quin bombo que tinc... Estic de set mesos i "la cosa" no para de crèixer... i dóna unes patadetes que no vegis...... Molt aviat tindrem una altra Laureta voltant pel món... (i bla, bla, bla...segueix la carta)
-Grassonet-
—Escolta, Peret... no penses que últimament has fet algun kilet de més?... T'ho demado doncs l'última carta que em vas enviar la vaig notar una mica farcideta (com aquesta). Així que millor que t'ho facis mirar una mica o aquest estiu no t'hi cabrà el banyador. Mentre t'ho rumies, et contaré com em va anar aquest cap de setmana... (i bla, bla, bla...segueix la carta)
( Per veure una carta amb cinturó mireu aquest [enllaç])